-آرزوهاي انسان در چه مواردي مستحسن و در چه مواردي مذموم است؟
(0)
-به چه كسي آزاد مي گويند؟(0)
-در جامعه ي امروزي چگونه مي توانيم آزاده باشيم؟
(0)
-معروف است كه بشر مختار و آزاد آفريده شده , و سرنوشت او در دست خود اوست . واو , خود سرنوشت ساز , و طراح نحوه زندگي آينده خود مي باشد . از طرف ديگر قانون وراثت كه از اصول علمي مسلم جهان ما است , به ما مي گويد كه فرزندان نه تـنها وارث مال و صفات ظاهري پدران و مادران هستند , بلكه صفات دروني و روحيات خوب و بد آنان را نيز به ارث مي برند , و صفات و روحيات موروثي درسرنوشت آنان كاملا موثر است . چگونه مي توان انسان را در تعيين سرنوشت خود آزاد دانست ؟(0)
-آيا آزادي مستلزم وحدت اديان نيست ؟(0)
-معناي آزادي در اسلام چيست ؟(0)
-نظر اسلام درباره آزادي عقيده چيست ؟(0)
-نظر اسلام درباره آزادي انسان چيست ؟(0)
-چرا اسلام , اسلام آوردن بردگان را موجب آزادي آنان نداسته است ؟(0)
-اسلام مي گويد : پيروان هر دين و آييني حق حيات دارند و بطور آزاد مي تواند خود را معرفي كند پس چرا از پيروان ديگر ماليات و جزيه دريافت مي كند ؟(0)
-آرزوهاي انسان در چه مواردي مستحسن و در چه مواردي مذموم است؟
(0)
-به چه كسي آزاد مي گويند؟(0)
-در جامعه ي امروزي چگونه مي توانيم آزاده باشيم؟
(0)
-معروف است كه بشر مختار و آزاد آفريده شده , و سرنوشت او در دست خود اوست . واو , خود سرنوشت ساز , و طراح نحوه زندگي آينده خود مي باشد . از طرف ديگر قانون وراثت كه از اصول علمي مسلم جهان ما است , به ما مي گويد كه فرزندان نه تـنها وارث مال و صفات ظاهري پدران و مادران هستند , بلكه صفات دروني و روحيات خوب و بد آنان را نيز به ارث مي برند , و صفات و روحيات موروثي درسرنوشت آنان كاملا موثر است . چگونه مي توان انسان را در تعيين سرنوشت خود آزاد دانست ؟(0)
-آيا آزادي مستلزم وحدت اديان نيست ؟(0)
-معناي آزادي در اسلام چيست ؟(0)
-نظر اسلام درباره آزادي عقيده چيست ؟(0)
-نظر اسلام درباره آزادي انسان چيست ؟(0)
-چرا اسلام , اسلام آوردن بردگان را موجب آزادي آنان نداسته است ؟(0)
-اسلام مي گويد : پيروان هر دين و آييني حق حيات دارند و بطور آزاد مي تواند خود را معرفي كند پس چرا از پيروان ديگر ماليات و جزيه دريافت مي كند ؟(0)

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:4075 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:20

چيزي كه براي ما رنج آور است ابتدا قبول كردن جمهوري اسلامي و حال مي شنويم رفراندم گذاشتن اين نظام است. چرا به اين سو كشيده شده ايم. ؟

مسأله رفراندم (همه پرسي) در مورد ادامة نظام جمهوري اسلامي مطلبي است كه از سوي دشمنان خارجي ما مانند آمريكا و در داخل كشور توسط عمّال آنها و افرادي كه تحت تأثير تبليغات دشمن هستند مطرح شده است. در ارتباط با شبهة برگزاري رفراندم براي بقاي جمهوري اسلامي توجه به نكات زير مفيد است :

اولاً نظام جمهوري اسلاميكه حاصل خون بيش ازصد هزار شهيد و جانباز و ايثار گري ملت مسلمان ايران است و عليرغم اينكه در هيچ جاي دنيامرسوم نيست كه براي حكومتي كه بر اساس خواسته و با انقلاب مردم آن كشور بوجود آمده باشد همه پرسي برگزار شود ، در 6 فروردين سال 58 براي تعيين و تثبيت نوع نظام، همه پرسي به عمل آمد و اكثريت قريب به اتفاق مردم (2/98 درصد) به آن رأي مثبت دادند. ثانياًدر هيچ كجاي دنيا حتي در كشورهايي كه شعار دموكراسي و توجه به رأي مردم در آنها گوش فلك را كر نموده است حاضر نيستند براي ادامة كار رژيم سياسي كشور خود ، همه پرسي برگزار كنند و برايچنين چيزي نه قانون در سطح دنيا وجود دارد و نه چنين اتفاقي تابحال در سطح جهان رخ داده است تا جمهوري اسلامي بخواهد به آن عمل كند.

ثالثاًطرح اصل قضيهرفراندوم توسط دشمنان ، در واقع يك نوع ايجاد جنگ رواني در داخل و زمينه سازي براي حضور بيگانگان و دخالت آنها در سرنوشت كشور ماست به اين ترتيب كه اول مسئله نارضايتي اكثريت مردم را از جمهوري اسلامي مطرح نموده و با پيشنهاد برگزاري رفراندم تحت نظارت سازمان ملل و با اعمال دخالت آنها و تبليغات مسموم و جوّسازي و استناد به آمارهاي مجهول ، نتيجه گيري كنند كه مردم جمهوري اسلامي را نمي خواهند و به راحتي نيروهاي خود را وارد كشور كرده و نظام را به سقوط كشانده و دست نشانده هاي خود را بر سر كار بياورند البته اين توطئه با هوشياري و عكسالعمل بجا و حمايتهاي هميشگي مردم از نظام جمهوري اسلامي در عرصه هاي مختلف مانند شركت در راهپيمائي هايي كه به منظور حمايت از نظام برگزار مي شوند و شركت گسترده در انتخابات هاي متعدد خنثي و بي اثر گرديد.









مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.